SeAMK Opiskelijapalvelut

Opiskelijapalveluista opiskelija saa yleistä opiskeluun liittyvää tietoa ja neuvontaa: mm. opiskelijaksi ilmoittautuminen ja opiskeluoikeus, opiskelutodistukset, opinto- ja ateriatuki ja valmistuminen. Joitakin palveluja, kuten opiskelutodistuksia, voi pyytää myös sähköpostilla, puhelimitse tai Pepin opiskelijatyöpöydän kautta. 

Frami F:n 2. kerroksen palvelupiste on avoinna lukuvuoden aikana pääsääntöisesti klo 12-15. Palvelupisteellä voivat asioida kaikki SeAMKin opiskelijat. Aukioloaikojen ulkopuolelta voi tilata neuvonta-ajan sähköpostitse osoitteesta opiskelijapalvelut(at)seamk.fi tai puhelimitse numerosta 020 124 5055. Lisätietoja opiskelijapalveluista ja opiskelijapalvelujen henkilöstön yhteystiedot löytyvät SeAMKin intrasta. 

Frami Kampuksen opiskelijapalvelut 

Käyntiosoite: Kampusranta 11, Frami F, 2. kerroksen palvelupiste, 60320 Seinäjoki 

Hakijapalvelut

SeAMKin hakijapalvelut on keskitetty Frami F:n 2. kerrokseen. Hakijapalveluista saa tietoa tutkintoon johtavaan koulutukseen hakeutumisesta: mm. tarjolla olevasta koulutuksesta, hakukelpoisuudesta, opiskelijavalintaperusteista sekä opiskelupaikan vastaanottamisesta ja opiskelijaksi ilmoittautumisesta. Hakijapalvelut ovat avoinna arkipäivisin pääsääntöisesti klo 12.00–15.00. Puhelinpalveluaikamme voi poiketa edellä olevasta, tiedotamme siitä SeAMKin Hakijapalvelut -verkkosivulla. 

Lisätietoa hakemisesta SeAMKiin löytyy SeAMKin verkkosivulta. Valintaperusteet löytyvät Opintopolku.fi-palvelusta.

PL 412, 60101 Seinäjoki
Käyntiosoite: Kampusranta 11, Frami F, 2. kerros
60101 Seinäjoki
p. 020 124 5501
hakijapalvelut(at)seamk.fi